<> izzobelle - <>

Thats life

Hejhej, allt bra med er ? Kan säga att det inte är det med mig iallafall, gick hem från skolan idag för att jag inte mådde så bra menmen thats life, fick höra massa skit så jag orkade inte mer... Även fast det lixom inte är en så stor grej så blir det ändå en stor grej när massa små grejer byggs på... En grej som jag är super glad över iallafall är att min Blogg design är på gång ska nog vara klar snart hoppas jag !:) sen imorgon ska jag få hämta ut min nya mobil, sjukt fin tycker jag att den är iallafall, bra kamera och allt ! Så snart kommer det bli bildbomb på Bloggen. Men nu ska jag kolla på en film och bara Chilla gaaalet. Puss&kräm

Kommentarer
Postat av: T

låter inte kul alls. hoppas det blir bättre!



Kramar

2010-10-26 @ 15:28:36
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0